Året som gått

Jag vet att det är lite kvar på året, men kan inte hålla mig (:

[x] du har fått nya kompisar

[x] du har varit i något annat land än sverige

[x] du har bowlat

[x] du har skolkat

[ ] du har haft mer än ett IG

[x] du har haft mer än ett VG

[x] du har druckit alkohol

[] du har knarkat

[x] du har varit i stockholm

[] du skaffade bdb detta året

[x] du har suttit vid datan mer än du brukar

[x] solat solarium

[x] badat i havet

[/] börjat röka nej inte börjat röka, men jag testade för första gången iår.

[x] du har varit sjuk

[x] du har spytt mer än på fyllan

[x] bråkat med dina föräldrar

[x] festat

[x] har gjort många tråkiga grejer som den hära

[x] varit med om många känsliga/tråkiga situationer

[x] varit jätteirriterad på någon/något?



OCH


årets bästa: Turkiet

årets värsta: 25/8-08

årets händelse: turkiet, resan till baltikum, median
Årets resa: Turkiet 08

årets dag: 27 november, the day I turned 18

årets present: det vet jag faktiskt inte..
årets tår(ar):  25´/8-08
årets person: Måste nog vara Jennifer Lindh <3

årets låt: Storm- Lifehouse

årets film: / årets serie: Gossip Girl
årets bok: Såld

årets lögn: mjaaa, jag vet inte`.. kanske att jag varit kär detta år?

årets regret: to much

årets minneslucka: skolavslutningen

årets kyss: hm..

årets natt: när jag satt där på busshållsplatsen i någon timme, askall! inte roligt.

årets ord: FAAAAAN

årets skämt: jadu 

årets mysigaste: MALTE POJKEN! 

årets längtan: sol och... belle, jennifer OCH pappa vet :S

årets månad: maj. ojoj. what a month

årets gräl: hehee, härmapa? does it ring a bell?

årets beroende: mobil, dator, vänner, teven

årets vill ha: mer pengar, eget place, mvg i alla ämnen
årets frisyr: lite olika. Långt och snedbena, kort och snedbena, medellångt och lugg

årets roligaste: turkiet

årets tråkigaste: jaaadu..

årets vårminne: the breakup

årets sommarminne: jobb, LINN :D, segelbåt

årets vinterminne: snoooow

årets smärta: 25/8-08

årets överrasking: den som kom igår.. 

årets läskigaste: Vana Tom Hostel, elr byggnaden den låg i..

årets konstigaste: jag förmodligen (:


Kommentarer
Postat av: papi

vadå rökning! du skulle bara......

2008-12-15 @ 22:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0