min lägenhet

ja, jag vet att klockan är mycket, men jag ska sova snart. Men nu den senaste halvtimmen har jag gjort min lägenhet i paint. Den kanske inte är så bra till skala, men man får en känsla över hur det ska se ut. Dessa saker vet jag vart de ska vara, men sen ska ju prydnader, bokhyllor, massa ljus och allt in. Men såhär ser det ut;



ahhh, hoppas det blir bra och att det verkligen sker. Jag ser mig där, med mina vänner, sittandes på altanen, väntar på maten som lagas i mitt kök, en varm sommardag med utsikt över havet. Bra musik, studenten inom räckhåll! SNÄLLA LÅT DET BLI SÅHÄR! PAPPA JAG GÖR VADSOMHELST ATT DETTA SKA SKE. DET MÅSTE SKE! AHHHH!!

hehe, jaa, men så ser det ut iaf ! :D

Kommentarer
Postat av: b

gu, va stort det måste vara :o

2008-12-23 @ 19:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0