Nyårslista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
japp


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Haha, hann aldrig börja, såå nej!


3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nope


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej


5. Vilka länder besökte du?
Estland, Lettland och Turkiet


6. Är det något du saknat 2008 som du vill ha 2009?
Kärlek


7. Vilket datum från 2008 kommer du alltid minnas?
Alldeles för många..


8. Vad var din största framgång 2008?
Att orka vara lycklig


9. Största misstaget?
Alldeles för många


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har jag varit, dock inte skadat mig.. tror jag


11. Bästa köpet?
Utlandsresorna och digitalkameran


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Turkietresan


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Riktiga vänner <3


14. Vilken låt kommer alltid påminna dig om 2008?
,45- Shinedown


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och.. ledsnare första delen och gladare andra delen


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Lagt mer tid på skolan,, kmr ångra det sen att jag inte gjorde det.


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätlat


18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen <3


19. Blev du kär i år?
Tyvärr, nej


20. Hur många förhållanden detta året?
1


21. Favoritprogram på tv?
Alldeles för många. haha


22. Bästa boken du läste i år?
Såld, Smuts och Flyga Drake


23. Största musikaliska upptäckten?
Shinedown, Lifehouse


24. Något du önskade dig och fick?
En fungerande familj :)


25. Något du önskade dig och inte fick?
Kärlek


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Skola o jobb :/


27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Att alting inte drabbar just mig

28. Hur skulle du beskriva din stil 2008?
Opersonlig, slänga-på-sig-det-första-som-ligger-överst-i-garderoben


29. Vad fick dig att må bra?
Vännerna <3 Speciellt Jennifer, du får mig att må så bra <3


30. Vem saknade du i ditt liv?
Farmor och kärleken


31. De bästa nya människorna du träffade/Lärde känna?
Belle, Madde,Frida o Linn <3


32. Årets sötaste?
Jennifer Lindh <3


33. Årets hetaste?
Han på krogen i helgen.. haha, neej jag vet inte


34. Årets största kärlek?
..


35. Årets besvikelse?
Faktiskt min moster Sara, att det blev som det blev.


36. Årets bästa?
Vännerna


37. Årets snällaste?
Linn


38. Bästa minnet detta med?
Jennifer


39. Något du ångrar?
Mjaaa


40. Något du är stolt över?
Att jag inte tar skit av såna dumma saker. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0