But I'm sorry I don't pray that way

i know, i know, jag skriver alldeles för lite, men vtf, vem läser?

Fredag

"Inte så långt upp, jag blöder sönder"

Efter skolan så tog vi ju bussen in till stan, jag och Jennifer. Klev av och började our shopping. Gick först och letade grejer till Jennifers pojkvän, och sedan när hon hade hittat det (och provat det! :O) så började vi shoppa our stuff. Jag köpte bland annat ett par skor på dinsko, en väska och plånbok på wedins, en parfume på HM, och some more other stuff. Vi åt även mat och jag, svullo som man är, åt på KebabHouse, medan gumman tog en subway macka instead. Efter det så började vi prata om hemfärd, men pappa var påväg in till stan så han packade ihop lite grejer till mig. Jennifer åkte hem vi halv 6? Pappa kom en 15 minuter senare. Efter det så åkte man till älsklingen. Kom dit och gjorde inte så mkt, låg mest och myste och kollade på teven. Somnade runt halv 12 trött som jag vet inte vad.

Lördag

"Grattis, Caroline, du har vunnit 1000 kronor på Lotto"

Vaknade runt 10, men låg och drog oss en bra stund. Sedan klev vi upp och fikade och sedan så gick vi till bussen. Hoppade på den och åkte hem till mig. Även att min granne som kör buss, gav oss skjuts ända hem! Fett med nice! Sedan hemma så hoppade man in i duschen och sedan var det bara snabba sig att äta, sminka sig, fixa kläder och packa innan vi skulle åka på hockey. Stressigt, men jag klarade det. Kom in till hockeyn där vi hade sittplatser. Det var en ganska tråkig match, men dom vann ju, det är ju huvudsaken, right? Efter den så fick jag och Daniel skjuts till Skogsvägen där vi skulle ta en buss to Nacksta. Men vi var tvungen att vänta 50 minuter på den. Men med rätt sällskap så går allt. Sedan så kom vi till Nacksta runt 7 och halv 8 traskade vi upp till hans brorsa. Åt mat där, umgicks med trevligt folk, hälsade på katterna, sedan vill Daniel gå på ica. Gjorde det runt halv 10 och sedan så gick vi tillbaka upp för att hämta some stuff. Sedan hem igen, där jag var igång på allvar. HAHA, hur töntig får man vara, sitter och super själv med sin pojkvän i hans rum och digga musik? maha, men lite roligt var det iaf. Men efter ett tag så mådde man såå jävla illa (och nej, det var inte alkoholen), så man var tvungen att ta en promenad och efter den så somnade man sött.

Söndag

Vaknade klockan 11 nångång, insåg att jag itne skulle hinna ta en tidig buss, och därför så låg vi kvar. Myste lite innan vi gick och duschade runt 1 och sedan så gjorde vi inte så mkt. Tittade på teven, gick och köpte tidningen åt granntanten, och sedan så fikade vi. Sedan var jag tvungen att dra hem och då så tog man en buss. Åkte till Skogsvägen, där pappa skulle hämta upp mig, men jag gick bort till NCC-hallen och mötte han istället. Satt där ett tag, innan vi åkte hem. Väl hemma, så var det meningen att jag skulle städa, men sängen lockade alltför mkt så jag la mig där en stund, innan det var mat. Det var grillat, potatisgratäng och rödvinsås. Finns det något godare? Aja, efter en underbar måltid, så var det teven som hägrade. Åt lite tårta och sedan så tittade man på En annan del av Köping. Det är väl underbart, dom är så roliga och sköna människor. Jeninfer ringde och påminde mig om allt som behövs göra i veckan. Det är inte nådigt heller ! Glosprov på tisdag, genetikprov på onsdag, muntlig redovisning på fredag. och jag kan INGENTING! aja, men iaf, satte mig här och nu funderar jag på att gå och lägga mig. Hörs!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: Danne

Du Får Sluta prata I sömnen
Eller gör inte det .. det är ganska roligt att höra dig prata

Sötis puss puss på dig

2008-02-24 @ 23:13:00
Postat av: Elina

Men tänk om jag gör bort mig totalt då, hur kul är det då? Älskar dig

2008-02-24 @ 23:14:58
URL: http://justaddicted.blogg.se
Postat av: danne

nee då kanske de inte är så kul hehehe ;) älskar dig med

2008-02-24 @ 23:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0