Everything shines but leaves me empty still

"Mamma"

Jag gick hem ifrån mamma runt halv 5. Kom hem och satte mig för att äta . Skitgod mat var det också. Sedan så satte man sig här en stund, innan Micke och Marina kom och grattade Marcus. Efter det så satte jag mig vid datorn och dampade lite. Typ sjööööng väldigt högt och spelade bubbles, och pratade i telefonen, samtidigt som jag pluggade natur. Efter ett tag fick jag ett litet infall att jag vill vara med Daniel. Ja, då var det bara sätta sig på 2059 bussen till honom. Kom hem till han kanske halv 11. Myste på ett tag innan vi gick och satte oss i vardagsrummet med hans mamma. Haha, jaja, men efter ett tag, sådär runt halv 1 så var jag väldigt trött så jag gick och lade mig då. Älsklingen kom alldeles efter. Somnade söööööött.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image41
Jadu, den som kan sjunga som folk kan ju skatta sig lycklig, tyvärr är inte jag en av dessa lyckligt lottade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0