Everytime I try to talk to you

Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Trött och less på skoooooolfan
Favoritgodis: Inget slår choklad!
Är det nåt du absolut inte äter: Köttbullar
Kläder just nu: En svart tröja från Gina, gråa jeans från crocker.
Musik just nu: Allt möjligt
Vad sa du senast: "Gör inte slut på allt vatten!"
Favorit-hangout: Hemma eller hos Daniel
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Jag vet inte hurredu
Sommarplaner: Sommarjobba, vara med Daniel umgås med vänner, slappa!
Fisk eller badkruka: FISK!
Saft eller alkohol: alkohol
Längd och vikt: längd; 180cm vikt; no comments
Hur många kuddar sover du med: två eller tre
Favoritväder: SOL!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Ipod, Daniel och mobil
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Jadu, jag är ett mellanting där faktiskt. 
Sparare eller slösare: Jag är en slösare i högsta grad!
Vem är viktigast för dig: Det är många det <3
Bästa film: Moulin rouge, dirty dancing mm. Love them!
Tror på liv på andra planeter: Absolut.
Kommer du ihåg din första kärlek: Haha, tror fan det var Tim
Älskar du henne/honom fortfarande: Ohnej!
Har du några homosexuella vänner: Nej, inte vad jag vet, och det skulle inte spela någon roll!
Tror du på mirakel: Kanske det kanske
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, jag hoppas det iaf!
Ser du på kärleken som ett misstag: Jag fattar inte.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag vill ha två barn, helst tvillingar :)
Bio eller promenad: Det beror på vädret, och sällskapet osv
Är du kittlig: Ja, det är jag väl
Snarkar du? Nej, jag pratar i sömnen! "Inte så långt upp, jag blöder sönder" :S
Stjärntecken? Skytten
Rädd för insekter? Ohja
Äckligaste insekten: Alla!
Största svaghet: Jag framstås ofta som sur och irriterad, men jag är inte det
Det här är jag bra på: Jadu, det vet jag inte. Skriva analyser.
Bästa bok? Jag vet inte. Kanske "En blomma i Afrikas öken" av Waris Dirie
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna flyga, en livsdröm av mig ! :D
Vad vill du jobba som? Jag tror jag vill bli psykolog, annars har jag ingen aning.
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Blogg dådå.
Har du nån flickvän/pojkvän? Ja, Daniel Nyström <3
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nej jag har haft, och vill göra om det i näsan!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Ganska välstädat faktiskt, för en gång skull.
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej, är alldeles för feg och höjdrädd för det
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster
Hur är din drömtjej/kille? Precis som Daniel <3
Hur många syskon har du?  Två små bröder
Vad är du mest rädd för? Att aldrig få leva det livet jag alltid velat ha
Är du rädd för blod? Ibland
Saltar du på maten? Ja, ibland
Gillar du att sjunga? Absolut! :D
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Samhälle.
Anser du att du är stark? Hell NO!
Brukar du sola? Jo, men inte i solarium. Får inte för mamma =X
Vad gör du om du får hicka? Skrattar
Kaffe, te eller inget? Inget av dom
Har du en besatthet? Alla kort måste ligga åt rätt håll i Skippbo!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hahaha inte så långt upp, det måste vara bland det roligaste jag hört ;D

2008-02-27 @ 20:40:58
URL: http://jenniferlindh,bloggagratis.se
Postat av: Anonym

du och din hyffs^^
hihi

2008-02-29 @ 23:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0