Have never forgiven, this broken heart of mine

"Kom till mamma!"

Idag så klev man upp runt 9. Gjorde mig iordning och gick till bussen. Stod där ett tag innan man klev på bussen. Satt mig med Lovisa och för en gångs skulle så pratade vi på bussen. Eller jag pratade och hon lyssnade. Haha, har vart på cp-humör hela dagen. Efter det så gick man till gympan. Jag och Jennifer gick ut och gick, vi gick till papperskungen och tillbaka. Det var ganska nice, prata osv. Sedan så skulle vi vänta på Lovisa som skulle duscha, och det tog sin lilla tid. Men efter det så gick vi till lunchen. Det var potatisbullar, som man svullade i sig för att man var så hungrig. Efter det så satte man sig vid en dator och diong my thing. Men sedan så loggade man ut och när man skulle logga in igen, ja då funkade inte min inloggning. Inte Jennifers och Lovisas heller. Skitkonstigt. Men vi gick till data-snubben som fixade det åt oss. Efter det så var det italienska. Vi gruvade oss allihopa för det, men det gick över förväntan. En av de roligaste gångerna faktiskt. Vi skrattade och höll på. Bäst var väl Spreja muttan! Ja, vi är galna. Efter det så åkte man hem och fick skjuts av Ellens snällmamma hem. Väl hemma så hjälpte jag till lite med maten och det blev tacos. Efter det så satte jag mig vid teven ett tag och nu sitter jag här. Och skriver blogg, helt otroligt. Men det blir säkert så att man skriver och sedan så kmr man inte skriva på någon vecka sen.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image39
Jag älskar dig - Daniel Nyström ♥


Kommentarer
Postat av: Danne

hehe
va söt du är på bilden gumman :)
Jag Älskar dig med ska du veta :) puss puss på dig

2008-02-25 @ 19:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0