I know from the sound of your breathing exactly what you are feeling

Efter att jag hade suttit vid datorn ett tag, så ville jag att Daniel skulle komma så då kom han ! :D Han kom runt halv 10 och vi gick och duschade på en gång. Men sedan så gick vi upp och myste, men efter en del incidenter så slutade det med att vi gick och lade oss istället.

Sov tills älsklingens klocka ringde och var vaken en stund, innan pappa ringde mig, och sa att jag skulle kliva upp för att gratta marcus. Gjorde det och sjöng för marcus. Grattis bror min! Jaja, efter det så gick jag och lade mig igen och Daniel åkte till skolan. Sedan så somnade jag om och sov till klockan 9, då jag klev upp och gjorde mig iordning. Gick sedan till bussen och där koverserade man med Jennifer Å och Ellen. Nice, men sedan så har man nu samhälle, men eftersom det är så långt kvar så orkar jag inte bry mig om det. Men kanske man ska göra något effektivt som tillexempel träna på engelska glorsorna. Jaja, HÖRS!

Grattis bror, du har nu blivit hela 16 år gammal. Du har haft ett helvetestid på denna jord, men jag vill att du ska veta att jag står på din sida hela tiden. Även om det inte verkar som det, så ska du veta att jag älskar dig, och jag skulle göra vad som helst för att du ska bli bra igen. Du är en underbar person, som har hamnat i skymundan för en massa saker som vi inte ska ta upp här. Men grattis igen, och hoppas att ditt liv blir till det bättre här och nu. Jag älskar dig!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image40


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0