I´m only lonely when the music´s over

"Om dom skaffar en snopp, ja då kan dom ju fortfarande pilli pilli"

Vaknade av att en söt liten kille låg och snarkade bredvid mig, puffade till honom och han vaknade. Då ringde klockan. Ställde den på snooze och sedan när jag skulle kliva upp, så bestämde vi oss för att ta en senare buss och då kunde sova en halvtimme till. Efter det så började vi att kliva upp. Gjorde mig iordning och fikade osv. Sedan så gick vi till bussen. Kom in till stan där vi sa hejdå och hoppade på olika bussar. Efter det så satt jag på bussen, tränade lite natur och i Timrå så klev sötJennifer på bussen. Pratade lite innan vi skulle kliva av. Kom till skolan, och hade psykologi, men vi hade ett möte med biträdande rektor om invidiuellt val i trean istället. Han är allt bra rolig han. Jaja, efter det så hade vi håltimme. Pluggade natur hela den och tyckte att det mesta satt, men självklart när provet kom, ja då gick det åt helvete alltihopa. Men ja, jag är väl godkänd, men inte så mkt mer. Efter det var jag på så dåligt humör så jag var inte till så bra sällskap på bussen. Men hoppade av i Söråker och gick till mamma en stund. Bestämde lite mer om sportlovet också :D Ihh, vad jag längtar! Efter det så tittade vi lite på teven, men jag tyckte att det var mycket skönare att sova en timme. Efter det så kom pappa och hämtade oss och Melissa. Åkte hem, satte mig framför teven,. sedan var det. Sedan så somnade man en stund igen. Nu sitter man här, funderar på att gå och duscha. För det är Greys Anatomy ikväll och sedan så måste jag lääääääsa. Jag har fortfarande 100 sidor kvar och jag måste ta reda lite fakta. Aja, jag har inte tid att sitta här längre. HÖRS! :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image42
vilken väg ska man ta ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0