I need a job

Vaknade klockan tio kanske klockan var, fortfarande snoront i halsen, men inget att göra. Det är bara bita ihop. Men pga detta så gick jag inte i skolan idag utan tog ledigt. Jaja, men det var bestämt att jag skulle åka till Jennifer eftersom jag skulle fixa CV osv, för att kunna skicka in en ansökan till Max.

Jaja, jag vaknade, fikade lite granna och sedan satte jag mig vid datorn. Satt där ett tag innan jag gick ner och gjorde mig iordning och sen kom mamma och hämtade mig. Vi svängde in på OK för att tanka och fylla på mitt förråd med halstabletter.

Kom till Jennifer runt halv 2 och då började vi genast att sätta igång med att söka jobben. Det tog lång tid, nära 2 två timmar för båda att bli klar, men då måste vi räkna med två kort, en sminkning och två personliga brev. Men det blev väldigt bra tkr jag.

Efter det så hoppade man på bussen 1558. Fick då ett samtal med Lovisa, så man pratade med henne typ hela resan. I´m sorry for the misunderstanding baby. Men sedan så kom man hem och då åt man supergod mat. Det var nåt kött med äpplen i ungnen tilllsammans med en sås och potatis. Super.

Efter det så satte man sig och tittade på teven, men man somnade ganska fort och sov i kanske en timme. När jag vaknade så var det något på teven som jag låg och kollade på. Sedan så ringde lovierboi  och vi bestämde att han skulle komma idag också.

Hade även besök av min farbror och kusin, som det var längesen man såg. Vi fikade, skämtade och skrattade. Mysigt. Efter det så var det äntligen säsongsstart på Greys Anatomy. Det var mycket bra tyckte jag.

När Greys var slut, slängde man på sig skorna och jackan och mötte älsklingen. Vi gick hem och tittade på teven ett tag innan vi gick och la oss. Myste på och hade allmänt trevligt, trots min förkylning. Somnade sött runt 1.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image36


Kommentarer
Postat av: jennifer

heheee jag har alla bilderna :D:D

2008-02-15 @ 16:11:12
URL: http://jenniferlindh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0