It is a chilly morning

Nu var det verkligen ett tag sen jag skrev, men alltså jag har itne orkat och inte haft tid.. Men som jag har sagt förut, så ska jag  försöka ändra på det.

Jag vaknade inatt av att en viss älskling låg och snarkade mig i örat. I början var det väl ganska gulligt, men efter en sådär timme, ja då var det bara irriterande. Jag puffade på han i sidan och sa att han snarkade. Då lade han sin arm om mig och sa att jag skulle somna före nu. Okej, skönt, tänkte jag. Men 2 minuter senare så hör jag SNAARK! Blev då så frustrerad att jag gick ner och lade mig i soffan.

Klockan 6 så väckte pappa mig och skickade upp mig i sängen. Väckte då Daniel och han klev upp. Jag gick och lade mig igen.

Vaknade av klockan 0845, och att telefonen ringde. Gick upp och svarade, men min röst var typ helt borta. Man kunde inte höra vad jag sa nästan. Så det var bara o gå och lägga sig igen. Skickade lite sms till random folk för att meddela min sjuklighet, och sedan så somnade man ett litet tag.

Efter en stund å klev jag upp och fikade. Sedan tittade jag på teven en stund, innan jag ringde upp till mamma och gick till henne. Kom hit och satte mig vid teven en stund, innan man satte igång datorn.

Har suttit och skrivit lite granna och nu ska man nog unna sig att titta på skidskytten. I know, i´m a nerd.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: Danne

Förlåt mig för jag låg och snarkade
men inte så mycket jag kan göra åt de :P

Hoppas allt är lungt med dig sötis puss puss älskar dig

2008-02-12 @ 15:04:19
Postat av: Lovisa

Hahaha !!! stackare där:P
lider verkligen med dej:)
att ha en snarkande gubbe vid sin sida är kanske inte det roligaste;)
hehe skämta bara:D
pusspuss

2008-02-12 @ 21:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0