Just a ordinary day

vad heter du? : Elina Evensson
vad lyssnar du på just nu? : Inget
vart har du ont? : I halsen
vem är snyggast i världen? : Min Daniel
vad har du gjort i helgen? : Inget speciellt
vad ska du göra idag? : Vara hos mamma, sitta vid datorn, sova
vilket band är bäst? : Har inget direkt favoritband, men jag gillar Plain White T's
dricker du vin? : Nej
är du nykterist? : Nej
vilket tv program är bäst? Criminal Minds, Greys Anatomy, DH, Prison Break m.fl
vem skulle du vilja ge galna kosjukan? : Ingen
vem skulle du vilja ge 100 röda rosor? : Mamma
vad är godast godis/ chips ? : Chips
vilken film såg du senast? : Titanic
var den bra? : Den är alldeles underbar!
vem är tuffast i världen : Vet inte ?
tycker du om att dansa? : Njae
tycker du kött är mord? : Nej
äter du kött ? : Ohja!
äter du mycket grönsaker? : Jag försöker, men lyckas väl inte så bra :S
vad skulle du vilja göra nu?: Ligga på en strand med gassande sol
har du någon dröm? : Ja :)
vad ska göra i veckan? : Vara ledig, plugga, fira Alla Hjärtans Dag med älsklingen <3
vinter eller sommar? : Sommaren, lätt!
vad längtar du till? : Studenten, sommaren, jobb
hur många gånger per dag går du på toa? Ganska sällan
lider du av scizofreni? : Det får jag väl hoppas att jag inte har (:
vad ska du göra nu? : Sitta vid datorn en stund
är du arg på någon just nu? : Nej
dansar du nykter?: Om jag är själv kanske, men inte annars
vem pratade du senaste med i telefonen? : Loverboy
är han trevlig? : Väldigt
Förnekat förintelsen? : Fattar itne frågan? Men nej?
Följt skilda världar? : Ja, det var favoritserien när jag var liten J
Snott någons mobiltelefon? : Nej
Varit medvetslös? : Nej
Hånglat med nån riktigt ful? : Nej
Hånglat med fler än 50 personer? Nej
Gjort nåt riktigt dumt? : Kan väl ha hänt
Gjort nåt du verkligen ångrar? : Absolut!
Blivit full på ett släktkalas ? : Nejdå
Varit full i skolan? : Nope
Blivit portad från en krog? : Nej
Varit full på julafton? : Nej här också
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? : Ja
Slagit sönder en tv? : Nope
Önskat att du var det motsatta könet? : Har väl hänt
Fått barn? : Nope
Överdoserat? : Nej
Åkt ambulans? : Nejnej
Gjort nåt riktigt olagligt? : Tror inte det
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut ?: Men vad äckligt, NEJ!
Fått din mamma att gråta? : Tror inte det
Blivit polisanmäld? : Nope
Slagit ner någon? : Nej
Slagit någon blodig? : Nej
Skämts över dina föräldrar? : Vem har inte gjort det nån gång?
Skämts över din bästa kompis? : Kan väl ha hänt?
Skämts över dig själv? : Hela tiden
Ätit från en papperskorg? : Nej

Senaste personer som..
Såg dig gråta: Mig själv
Fick dig att gråta: Mina tankar
Du delade en drink med: Daniel?
Du gick på bio med: Älsklingen
Du gick på stan med: Hm, Jennifer var det nog
Skällde på dig: Jag vet inte, säkert pappa eller nån
Skickade ett e-mail till dig: Jag själv (:

Har du någonsin...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det : Ja
Bråkat med ditt husdjur : Japp
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag : Möjligtvis

Varit i...
Usa: Nej
Norge: Nej
Finland: Japp
Kina: Nej
Tyskland: Nej
Ryssland: Nej
Holland: Nej

Extra stuff...
Tar du droger: Nej
Dricker du: Kan väl hända
Vem är din bästa vän: Lovisa
Vad är du mest rädd för: Fötter, höjder, spindlar och typ alla sorters kryp
Vilka kläder sover du i: Oftast trosor bara
Vart vill du gifta dig: I en kyrka vid havet eller utomlands
Vem hatar du verkligen: Ingen
Har du varit kär: Ja
Kör du bil: Nej; LÄNGTAR!
Har du ett jobb: Nej, någon som vill ge mig ett jobb? (;
Gillar du att ha folk omkring dig: Beror på  vilka de är
Är du ett hälsofreak: Ohnej

Stuff...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Jodå
Är du ensam nu: Nej det är jag och katten i rummet ! (:
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: Jag vet inte
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja

Favorit...
Rum i huset: Mitt rum
Typ av musik: Väldigt blandat
Månad: Juli, eller Augusti
Sten: ?

De senaste 48 timmarna, har du...
Gråtit: Nej
Varit sjuk: Ja
Sjungit: Alldeles för mycket
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja
Velat säga till några att du älskar dem: Nej
Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Kysst någon: Ja

Senaste...
Låt du hörde: Avril Lavigne- Keep holding on
Drink du köpte: Jag vet inte vad den hette, men det var Typ Bacardi Razz med hallon i lr nåt?
Mat du åt: Potatisbullar och bacon
Festivaler i sommar? : Vet inte
Knarka? : Nejnej
Frisyr? : Sepe

Fulaste kändisen? : Bert Karlsson
Snyggaste kändisen?: Jake Gyllenhal
Vad vill du bli? : Vet inte
Planer för idag?: Äta och sova
Favoritdjur? : Katt
Favoritperson/er? : Många
Favoritporr? : hehe ;)


Har Jag..
Digitalkamera? : Nej
Telefon på rummet? : Mobil
Egen dator? : Nej
Husdjur?:  Ja
Bra kompisar? : Ja
Vem vill du fika med just nu? : Vet inte
Märkesväskor: Nej
Världsvana: Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0