On his face is a map of the world

När jag vaknade idag, var jag utvilad och pigg. Herregud, det var läängesen jag kände så. Gick ner och fikade. Gjorde mig iordning osv, när mamma och pappa kom hem. Nice, för då fick jag skjuts till skolan av pappa. När jag kom dit, var det bara jag där, så jag satte mig och läste min Robinson Crusoe. Har bara 50 sidor kvar. Efter det så hade vi svenska, och där gick vi igenom Romeo och Julia. O Romeo, O Romeo, vart är du, O Romeo? Jaja, efter det så bestämde vi att halva klassen skulle göra redovisningen imorgon, och det blev den undre delen på klasslistan, så jag ska göra min redovisning v.14! SWEET! Jaja, efter det så hade vi lunch och nu har vi historia. Efter det ska vi ha en föreläsning i sex och samlevnad. Men jag ska åka till Daniel isället ;) 

Skriver senare!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: Danne

Sötis undra när jag får träffa dig nästa gång då :)
för jag saknar dig så jätte mycket ;)

Puss puss Älskar dig gumman

2008-03-02 @ 03:38:02
Postat av: Jennifer

Du är en stjärna.

2008-03-02 @ 12:28:14
URL: http://jenniferlindh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0