You're the target that I'm aiming at

Idag så vaknade man av att klockan ringde lite väl tidigt. Tittade på mobilen, och insåg att jag var tvungen att kliva upp så tidigt. Men aja, jag kom upp iallafall och gjorde mig iordning och sedan så var det att vänta på mamma, eftersom man skulle få skjuts.

Åkte med henne och sedan så började lektionerna. Började med psykologi. 6 minuter förstörde hon mina planer att bli psykolog. Aldrig i livet att jag tänker bli något som Entih undervisar i. Herregud, hon var som Dolores Umbridge i Harry Potter- filmerna. Bästa repliken idag var  ; Du kanske är sorry, men jag ursäktar dig inte! Trodde jag skulle dö! Jaja, men det gick iallafall ganska fort. Sedan så var det lunch och sedan så hade vi långåhlen. Då satt vi datorn och gjorde inte så mycket. Efter det så var det dubbeltimme i natur. Jobbigt, eftersom det var genomgångar typ hela tiden när vi inte gjorde genomgångar, ja, då hade vi uppgifter o göra. Men aja, det gick hyffsat fort iallafall.

Sedan så när jag kom till Söråker så gick jag till mamma. Var där en liten stund innan vi åkte ner till pappa. Åt mat och sedan drog vi iväg till backen efter lite om och men. Kom dit, spände på mig grejerna och åkte uppför liften. Lite nervös första gången var jag. Men det gick ju finfint och vi åkte 5-6 åk, innan vi gick och fikade, och sedan så åkte vi mera. Åkte kanske 7-8 åk till innan mina knän lade av.

Efter det så körde jag hem och det gick finfint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0