10 januari 2008

Idag så vaknade jag av att Lovisa kom in i rummet. Då hade ju jag försovit mig lite, men det var ingen panik. Gick ner, fikade och gjorde iordning mig och sedan gick vi till bussen.

Gick inte så bra att gå till bussen, eftersom det var superhalt, men det gick :) På bussen gjorde vi inte så mycket, lyssnade på musik och var allmänt osocial mot varandra.. Fast det är vi alltid.

Kom till skolan, tog en dator och satte igång, med läsloggen. Blev klar ganska snabbt, men gumman min har ju en för ny dator så skolan kunde inte ta emot den.. CP-Skit! Jaja, men efter det så var det mat, valde att ta soppa. Men det blir man ju så mätt på. Aja, det gick ner i alla fall. Sedan så kom Jennifer så då var det bara gå tillbaka.

Efter detta så började lektionerna. Vi började med geografi och sedan natur. Det var tråkigt som vanligt. Jag var den som fick skriva för att det var bara jag som hade penna. Men då får dom skriva sen ;)

Efter det så hade vi svenska, och då fick vi träffa vår nya mentor och svenska lärare, Jakob. Han var trevlig, men gav oss en mintlig redovisning på 3 minuter till tisdag. Jaja, jag valde att prata om aztekerna. Sedan så fick vi en läslogg vi ska göra. Jaja, men det får duga. Sedan så hade vi engelska, där vi skulle ha bok diskussionen, och då blev det försenat, så vi får göra om 2 veckor ist. Det var ju synd ;D

Åkte in till stan, där jag möttes av älsklingen. Gick och åt på subway (tog mörkt bröd och inget salt och liiiite sås), sedan så åkte vi hem. Låg och myste hela kvällen och nu sitter man här. Mysigt och underbart som vanligt ;);)

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0