7 januari 2008

Ja, då har första dagen i skolan gått.. Ish, jag är less redan nu.

Började med att man klev upp klockan halv 9, död redan då. Men iaf, så gjorde jag mig iordning och sedan så packade jag för gympan. Fick skjuts av mamma imorse, och det var uppskattat.

Kom till gympan ungefär en timme tidigare, och var ensam. Satte mig då och läste lite och lyssnade på musik. Såsmåningom så kom resten och sedan så började gympan.

Hade fotboll med bara tjejerna, men det var väl inte så seriöst utan vi lattjade bara omkring. Gjorde det i cirka 45 minuter innan jag skulle ha inv. samtal med Hasse. Han sa att jag var ambitiös och ingen latmask. HAHAHA!! Dagens skämt, seriöst. Om det är någon som är inte så jättepositiv till gympan, ja det är då jag. Men iaf, efter det så slutade vi och vi gick och duscahde. Seriously, give me a break!

Gick sedan med girlsen och åt, innan vi hade samhälle. Fick reda på att vi ska göra en djupdykning in i EU! Nejtack! Det kommer säkert bli tråkigt, men ändå, det måste göras. Fick även tillbaka debatt/analysen jag gjorde förra terminen. Hon skrev att jag hade en talang för att skriva! :D yay, det var bra att höra, då man går Samhälle.

Efter det så skulle vi ha italienska, men hon kom aldrig, så jag åkte med Lovisas mamma hem.

När jag kom hem, skulle jag se på OTH, men somnade 10  minuter in på avsnittet. Måste se om det. Sedan så åt vi mat. Efter det var det soft ett tag innan, vi åkte upp till lägenheten. Var där ett tag, då mamma skickade iväg mig och marcus att köpa fikabröd. Köpte bullar och kaffe. Jag åt ingen bulle. STOLT! hihi, jaja, fixade kanalerna på teven så man satt o slappade lite innan vi åkte hem runt 9.

Satte sig här ett tag, och nu ska man gå ner och softa, innan man ska SOVA, djävulen.

/ ElinaAnnaErikaEvensson
image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0