9 januari 2008

imorse så klev jag upp runt kvart i sju. klev upp, gjorde havregrynsgröt och satte mig o åt. gjorde mig iordning och runt 20 i, kvart i åkte jag med mamma upp till bussen.

Väntade på bussen i 10 minuter, när Julia och Ellen komoch sa att den hade åkt av i Tynderö, så då var det bara o ta 609 som stod där. Kom en halvtimme sent till samhällen, där vi hade en genomgång. Men det gick bra ändå.

Efter det så hade vi italienska, trögt som fan, men det gick. Förutom att min mage kurrade som ett monster, trodde fan det skulle utvarnas en jordskalvsvarning. :) jaja, det gick bra och sedan var det mat. Det var fisk, men det gickk ner ändå, eftersom jag var hungrig.

Efter det så hade vi geografi och sedan dubbeltimme i natur, fortfarande lika jobbigt och lika trögt. Jaja, men jag tog mig igenom dagen pga av bismarc :)

Förresten, jag sökte upp Jenny också. Det var så att vi skulle läsa ut boken till imorgon, när jag vet att hon har sagt till mig att den ska vara utläst och klar nästa vecka. Så då blev det arga blickar och sura miner. Då bestämde jag mig för att jag skulle se filmen istället, så jag frågade mamma om hon kunde låna mig pengar. Det kunde hon ;) Sedan så åkte jag med Jennifer in till Timrå, där jag skulle titta på videoteket. Dom hade den inte inne, så nu tänkte jag att min dag var förstörd. Men jag åkte hem och satte mig och åt, då Daniel och jag kom att hans brorsa kunde ladda ner den. Så jag åkte med pappa in till Daniel.

Nedladdningen var segare än segast, så medan vi väntade, så skrev jag läsloggen, och läste på boken. Runt 10 så ringde pappa och sa att han var klar, ja då var det ju bara o åka hem, utan att ha sett filmen. HELVETE! Då har jag ju ändå inget att säga imorgon.

Såg på teven en stund innan sängen hägrade.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0