And you still could melt me with your smile

Vaknade av att klockan ringde och älsklingen var tvungen att gå till bussen. Själv kunde man sova i några timmar till.

Vaknade runt 9 och alldeles precis då kom Lovisa. Gjorde mig sällskap då jag fikade och gjorde mig iordning. Hade ont i halsen och finderade på att skippa gympan, men gjorde inte det. Så jag packade iordning det och sedan åkte vi till skolan. Kom till gympan, då vi fick reda på att vi skulle köra styrke med medicinboll. Nej, var första tanken som slog mig.

Men jag och Jennifer teamed up och körde lite granna. Det var jävligt jobbigt, men jag gav allt jag kunde. Vilket inte är så mycket, men jag gjorde det iallafall. Var alldeles slut när vi var klar. Men glad att jag gjorde det. Efter det så gick vi och Duschade (come on, give me a break. That is just disgusting!)  Sedan så var det lunch och lektioner. Jag vill till ITALIEN NU!

Efter skolan så åkte jag och Jennifer in till stan. Gick omkring och prata och skratta. Åt på KebabCity också, men vi tyckte vi var värd det, eftersom vi hade gympapasset på morgonen. Köpte ingenting, och är riktigt stolt över det.

Åkte hem och på bussen så försökte vi lösa lite mattetal, men det gick ju inte alls bra! Kom hem och var helt slut, men vad gör man. Nej, man går inte och lägger sig, utan man åker skridskor, med Victor, pappa och Stefan. Haha, när jag kom i säng så var jag riktigt slut. Somnade som en stock!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0