Bright lights been cast a shadow

vaknade av att älsklingen var tvungen att kliva upp. Men jag somnade om och sov i två timmar till, innan jag klev upp och gjorde mig iordning. Packade även en väska eftersom jag skulle till Daniel sen efter skolan. Åkte till skolan, gjorde inte så mycket. Eller jo, hade ett "prov" i engelskan, men det gick väl ganska bra. Sedan hade man Muntlig redovisning i svenska också. Det gick ju sådär, blev ju väldigt röd i ansiktet, men han tyckte jag lät påläst och det är ju alltid bra.

Efter skolan så åkte man till Daniel. När vi kom hem till han så åt vi mat och pratade lite med hans mamma och Caroline. Sedan så gick vi till Caroline för att älsklingen skulle hjälpa henne med datorn och att dra nånting till ena teven till andra. Det slutade med att han inte hade rätt grejer, så vi gick ner till han igen. Efter sökande så hittades sakerna, och då var det bara o traska upp igen. Men eftersom man var så blöt om fötterna så stannade man i hallen med skorna på. Det tog nästan en timme att fixa det där. Så där stod jag i en timme. Haha, jaja. Det löste sig tillslut. Sedan så gjorde vi inte så mycket, eftersom det tog hela kvällen. Somnade sött.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0