I?ve made up your mind

vaknade av klockan och att vi skulle kliva upp. Gjorde oss iordning innan vi fick halvspringa tioll bussen. Men det gick bra. Kom in till staden och jag klev på min buss och han på sin. Pratade med han under hela resan, men det gör inget ;) på skolan så var det en extremt trög dag. Massa genomgångar och skit. Var totalt slut när jag kom hem.

Lovisa följde med mej hem, för vi skulle skriva läsloggen. Slutade med att vi somnade i sängen och vi åkte upp till mamma för att göra den. Det blev bra ändå. Skulle sova hos mamma, för att jag ville det :) Badade i två timmar efter att Lovsa hade åkt. Gjorde inte så mycket mer, utan gick och lade mig, i en ny säng, med nya täcken och kuddar, i ett nytt rum.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0