just another day goes by

jaja, nu sitter man på skolan och skriver lite. Har gjort klart min sahmälle, så dessa två gummor får skriva av mig. Haha, men vi ´har ju gjort det tillsammans.

Idag så blev jag väckt av Lovisa när hon kom till mig halv 8 på morgonen. Hon hoppade i sängen och vi sov vidare i en timme ungefär. Klev upp runt 9 och fikade. Knäckebröd med lite smör och ett glas mjölk. Sedan så gjorde man sig iordning och sedan så gick vi iväg.

Gick till ICA innan vi ställde oss vid busshållsplatsen. Köpte lite tuggummi innnang. Eller rättare sagt, Lovisa köpte och jag fick ;D

På bussen hände inte så mycket. Eller jo, jag fick höra en låt som jag har suktat länge efter. En gammal goding som jag nu vet heter 2 pinssess av Spin Doctors! Så fruktansvärt bra låt, som väcker många minnen.

Jaja, sedan kom vi till skolan då vi hade engelska. Det kmr inte gå att läsa hela boken, så jag fuskar lite genom att söka lite information på nätet. Tänkte dock läsa ikväll. Sedan så hade vi mentor. Vi fick då fika av Solan, eftersom hon slutar nästa vecka. Vi fick Chokladboll, men jagdrack mitt vatten. Ville ha den, men jag åt den inte. Tack och lov säger jag bara. Fatta vilken besvikelse annars det hade blivit för mig.

Aja, sedan var det äckelmat och sedan så hamnade vi här.

Uppdaterar ikväll!

/
ElinaAnnaErikaEvensson

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0