Just another picture to burn

Lördag- 1 dag kvar

Vaknade runt halv 11, pigg som jag vet inte vad. Men jag var tvungen att kliva upp iallafall. Gjorde inte så mycket, fikade och donade. Sedan så kom gosälsklingen ner och gjorde mig sällskap vi teven. Låg där ett tag innan jag var tvungen att gå och duscha.

Gjorde mig iordning och sådär, sedan hade vi inte så mycket tid på oss att göra något annat, utan gick upp till mamma, för att fixa mina sista saker inför resan och sedan så gick vi till bussen. Eller nej, vi sprang till bussen. Vi kom fram precis innan den åkte.

Klev av vid ikea för att vi skulle inhandla allting till resan. Kom även på att jag hade glömt lite grann hemma, och vi ble smått irriterade. Men det blev bra ändå :) Tack Måddan! :) Då gick vi på donken och åt, när vi till sist hade fått ett bord, för det var fullpackat. Men det var gott och efter det så gick vi till Willys. Handlade godis och lite andra grejer innan vi gick till bussen.

Fick en liten spyattack på busshållplatsen, men som tur var kom det inte upp. Efter det så hoppade vi på bussen och sedan så bytte vi buss innnan vi kom hem till Daniel. Slängde in packningen på rummet och sedan pratade vi med Måddan ett tag och sedan så var det mat. Efter det så var det teven som hägrade och jag gick och lade mig väldigt tidigt för att vara pigg imorgon. Men jag hade en trevlig dag i allafall.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: jennifer

seriöst baby, nu måste du skriva ikapp lite ;)

2008-02-04 @ 17:23:40
URL: http://jenniferlindh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0