Loveli friday

Äntligen fredag, efter denna första vecka!

Vaknade av klockan halv 7, gick och duschade osv. Sedan så gick jag och fikade och gjorde mig iordning. Åkte med mamma till bussen.

Stod och väntade på bussen och ser den komma, när den plötsligt stänger av motorn vid pizzan. Sedan kommer alla som suttit på bussen till 609 som redan stod vid ica. Den hade tydligen fått en punktering och de hade börjat ryka ur motorn. Så han bad den andra busschauffören att skicka en ny buss, men det skulle inte komma någon förrän om en halvtimme. Så jag tog 609. Om det finns någon surare buschaufför, ja säg till. Han fräste på alla som klev på bussen och sa att inte han visste när busshelveten skulle gå. Herregud, ta det lugnt.

Efter det så kom jag en halvtimme sent och gick till historian. lyssnade på en låt om motståndsrörelse. Slutade med att vi skulle diskutera om nån motståndsrörelse. Sedan så gick vi och spelade kort en stund innan vi gick och åt. Mkt god mat var det. Sedan så har man suttit här och skrivit på svenskan, så man slipper ha den att göra i helgen.

I helgen ska jag vara med älsklingen. Ska ha såå mysigt :):) Fruktsallad, bad, och myys.. Vad mer kan en tjej begära ;D

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0