On the ledge prepared to fall

Idag så vaknade jag klockan 6  någonting, för att kliva upp och göra mig iordning. Då insåg jag att vi hade nationellt prov i matte idag, så då blev jag lite smånervös. Men skakade av mig det och fikade.

GIck till bussen och klev på. Kom till skolan och trodde jag var försenad men det var jag ju inte, eftersom vi började halv 9. Tittade lite granna i boken innan vi gick in opch satte oss.

Vi satte oss, jag, Jennifer, Jennifer, Lovisa och flera andraoch pratade om frågorna. Olle gick och hämtade té, kopierade och sket, två gånger! Jaja, sedan fick man veta att provet, ja det var ett hopplock som han själv hade satt ihop. YEs, sa jag bara. HAHA, dålig man känner sig. Nejmen, vi lämnade en del frågor, men jag är i alla fall godkänd på kursen.

Efter det så slutade vi och då hade jag en sån tur att mamma och marcus var påväg till mormor, så dom plockade upp mig. Efter det så ringde jag Daniel och vi bestämde att han skulle kliva av i Sörberge Norra och så skuille vi åka till mormor och morfar.

Kom dit och fikade och pratade. Skrattade åt morfar ganska mycket, men han är så härlig den där gubben. Efter någon timme så åkte vi hem och gjorde inte så mycket. Skulle ju ner till pappa, eftersom han skulle bort, så vi skulle vara ensam där, Jag och Daniel. Men först så myste vi hemma hos mamma och gjorde inte så mycket innan vi gick ner till pappa runt halv 4.

Kom hem till pappa och laddade ipoden och sa hejdå till pappa. Efter det så myste vi ett tag innan vi började med maten. Lövbiff med strips och bernaisesås. SÅ jävla gott. Mumma. Är riktigt stolt över min matlagning. Efter det så var det mys, teve, mys, softa, mys, och nämde jag mys ;D

Gick och lade oss ganska tidigt, men det gick bra ändå.. Vi ville vara pigga till nu i helgen, då vi ska ha skiiiitkul!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag blir så avundsjuk på dig, få huset för sig själv och sen en båtresa! Från och med nu så beordrar jag dig att du INTE får ha roligt nå mer ;D

2008-01-31 @ 13:51:35
URL: http://jenniferlindh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0