Standing outside of heaven waiting for god to come and get me

Vaknade av att Daniel klev upp och gick iväg till skolan. Bestämde mig för att stanna kvar en dag till. Sov till klockan kanske var halv 11, och då var jag så pigg att jag var tvungen att kliva upp.

Satt mig vid datorn och surfade omkring lite och sedan så slötittade jag lite på teven innan jag gick och fikade. Sedan så var det datorn och teven osv, tills Daniel kom hem klockan halv 4 var den nog.

Då hade mamma ringt och sagt att jag skulle komma hem den dagen. Men jag ville ju stanna så jag åkte hem med pappa efter att han hade slutat jobba. Vi åt mat och myste innan jag var tvungen att åka runt 9.

Åkte hem med pappa och Lasse. Han är allt bra skön den där finnen "Jag litar på dig till 100% procent Morgan" och tänk er det på brokig svenska med finsk dialekt.

När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket utan gick och lade mig ganska snabbt.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0