Stars are shining so bright

Klev upp då älsklingen skulle åka till skolan. Själv så tog man sig extra tid på sig, jag har ingen aning varför, men det bara blev så. Gick till bussen 3 minuter innan den gick. Herregud vad skönt.

På skolan hände inget speciellt. Var bara extremt trött! Förstår inte. Men i historian så såg vi en film. Den var faktiskt bra och hemsk. Men iallafall, så vet jag en som kommer få ig på matte nationella nästa fredag! jag! Ett stort fet IG! Jaja, men så får det bli.

Åkte hem och gjorde mamma sällskap in och handla i timrå. Efter det så lade jag mig i soffan och sov en stund innan jag mötte darling vid bussen. Vi gjorde inte så mycket, utan åkte ner till pappa på en gång.

Väl där så åt vi supergod mat och sedan så var det inte så mycket som hände. Tittade på teven innan man gick och duschade.

somnade runt 12 kanske?

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0