The weekend´s almost over

Lördag

Vaknade sedan den lördagen av att jag skulle åka skridskor med Lovisa..

Blev inte så, eftersom det hade snöat, men jag åkte iallafall ut till henne runt 4?

Kom hem till henne, hittade henne i sin säng, tittandes på Pearl Harbor. Gjorde henne sällskap, men somnade.. Haha, bra sällskap man är..

Sedan så gick vi ner och åt, då gick strömmen. Men det var mysigt, levande ljus, god mat, och roligt sällskap. Hade extremt roligt åt bilderna och spelet. Strömmen kom tillbaka runt halv 11, och då satte sig jag och Lovisa för att titta på En Geishas Memoarer. En sån bra film var det längesedan jag såg. Sedan så var det sängen som gällde, men inte utan some girltalk. ;) hell yea i like girltalk!

Söndag

Klev upp runt 12 kanske klockan var.. Gjorde inte så mycket, åt lunch, tittade på Shrek den tredje, tittade på teven. Gick ut med Herkules. Åt mat, goofade omkring, knäppte massa kort, (som kommer läggas ut nångång) och spelade charader. Really nice. Gick och lade oss runt halv 1.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0