Through the storm we reach the shore

Ledig idag! :D
2 månader med älsklingen <3


Vaknade 10 av att mamma kom in rummet. Jag klev upp och fikade. Då kom mormor förbi. Första gången hon var i lägenheten och hon blev helt amazed av mammas inredning.

- Du borde inrikta dig på att bli heminredningsdesigner!

Det är bara ett av mormors uttryck. Men det var ju bra. Stannade kvar för att jag skulle åka till mormor och lämna läsloggen på skolan. Men det slutade med att jag åkte med mamma och marcus in istället. Skönt, för då fick jag skjuts tillbaka.

När jag kom hem så var det meningen att jag skulle åka till Daniel. Men lat som man är, så fick han komma hit isället. Vi tillbringade tid hos mamma, eftersom vi ville vara så själv vi kunde bli. Hyrde filmen Ciao Bella. Den var bra, men sorglig. Jaja, slutade med att man låg och sov i soffan medan det var handboll. Men shit happens!

Gick och lade oss runt halv 12.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0