when everything is perfect..

måste bara berätta om Fredagen den 28 december 2007.

Började med att man vaknade nån gång runt 1 kanske. Gjorde mig iordning och sedan så åkte jag in till stan. Möttes av Daniel. Vi gick till en frisör där han klippte sig och sedan skulle vi gå och äta..

Vi gick först till Ming Palace, men det var fullproppat.. Då gick vi vidare till Dragon House. Satte oss och pratade medan vi beställde in mat. Maten var skitgod, såsom deserten. Efter någon timme så gick vi därifrån.

Gick på en promenad längs gatorna i staden, innan vi bestämde oss för att åka hem till mig. Maria, Marco och Malte var på middag hos oss, så vi åkte hem ganska tidigt. Var tvungen att ta en 609 hem, vilket störde mig lite, men det gick bra..

Kom hem, hälsade på Malte, som var så trött att han inte ens kunde ställa sig upp, men sova, nej det skulle han inte göra. Dom åkte hem runt 11- halv 12? Då var jag trött så då gick vi och lade oss.. Somnade sött i hans famn..

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image21

Kommentarer
Postat av: Danne

De Var den Mysigaste Middagen jag någonsin ätit ;) hehehe de måste vi värkligen göra om jag bjuder dig gärna mer på mat ska du veta :)

Puss puss Älskar dig gumman

2008-01-04 @ 00:17:00
Postat av: danne

jag kommer aldig glöma
17/11-07 ska du veta pusss

2008-01-04 @ 00:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0