when upgrades is at its best

Ja, nu har man då kommit hem.

Man hade svenska och sedan så hade vi matte. Fick reda på att vi har nationella snart. Kommer gå åt helvete och då kan man helt enkelt vinka hejdå åt MatteC. Aja, men för att vara på den säkra sidan så spelade vi kort på hans lektion! :O

Sedan så gick man till bussen och så hoppade man på den.. Fick lyssna på Lovisas musik hem. Den är inte så bra, men det behöver inte hon veta ;) Sedan så var det bara att gå ner för Nya SöråkersGatan. Den var snorhal och jag gled mer än gick. Kom hem, insåg att de hade gjort makaroner och köttbullar! My favorite:O Gjorde iordning havregrynsgröt och mackor istälet.

Sedan så var det ju planen att man skulle hit och ladda ner en låt och seda gå ut o gå.. Men jag blev fast här, så nu har man svikit sig själv. Har inte hunnit läsa något heller. Herregud, i´m a mess!

Jaja, grannen kom förbi iallafall. Hon undrade om vi hade sett hennes katt. Nej, sa jag.. Men hon bara "men jag hör hur det jamar i andra huset." Så vi rusade dit och låste upp då kom katten utspringande. Lillstackaren, varit inlåst sen i lördags. Jaja, vad ska man göra.. Hon dog ju inte där iallafall ;) Positivt det.

Jaja, jag ska iaf, duscha nu och sedan ska jag läsa!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image26
True friendship lasts forever! <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

vi ska alltid vara FRIENDS gumman min och inget kommer att kunna komma imellan:D
love you

2008-01-08 @ 20:46:55
URL: http://minigris.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0