You give me feelings that I adore

Vaknade av att jag hade ont i halsen och huvudet, och jag vill ju absolut inte vara sjuk till resan på söndag så jag bestämde mig för att vara hemma.

så jag somnade om, men jag vaknade halv 11 igen kanske och gick ner och fikade. Marcus var då vaken och victor var också hemma. Men jag satt där ett tag, innan vi skulle åka ner till huset.

Var där i huset ett tag och Marcus åkte iväg med Gunnevi. Sedan så åkte vi hem och då gjorde jag inte så mycket utan bara var. Jo, förresten jag satt och spelade lite dator, men eftersom inte internet funkar än, ja då får man leka på annat sätt med datorn. Typ, harpan, powerpoint osv.

Sedan så gick dagen vidare och jag hjälpte mamma med tvätten och sen så gick jag och lade mig runt halv 11.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Flickan som lämnar oss andra flickor ensamma :O Men det förtjänar du gohöna, inte att vara sjuk men du fattar ;D

2008-01-31 @ 13:27:09
URL: http://jenniferlindh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0