Yours are the sweetest eyes I've ever seen

Vaknade av att Lovisa kom in i rummet och lade sig. Somnade om och vaknade när klockan ringde två timmar senare. När jag skulle kliva ur sängen så insåg jag hur jävla ont i kroppen jag hade. Medicinbollen hade verkligen tagit sin verkan på min kropp. Men tog mig upp och gjorde mig iordning. Packade också, eftersom jag skulle till älsklingen på eftermiddagen <3

Åkte till skolan då vi hade samhälle och sedan så hade vi lunch. Eller nej, vi hade mentor före. Finns det någon virrigare än Enith? Seriöst, hon borde kollas upp. Sen så var det lunch. Första verkligen goda lunchen på skolan. Nuggets. ;D Åt oss proppmätta och sedan så var det geografi.

Fick reda på att vi är lediga imorgon! YAY! Så lycklig. Sedan så var det dubbeltimme i engelska! Hade bokredovisning första timmen. Gick väl bra.. Men hon märkte att jag inte läst boken satt..

Hon : did you finish the book?
Jag: Bläddrade lite i boken, funderade lite; Almost!


Jaja, det var det. Men ändå. Efter det så satt vi och skulle göra grammatik, men det orkade inte jag och Lovisa, så vi spelade kort istället.

Efter det så åkte jag till älsklingen. Nackstabussen var asförsenad. Men jag kom fram och möttes av loverboy :D Vi gjorde inte så mycket hemma, mest mös och så.. Duschade/badade också! Myys. Sedan så somnade man runt halv 1 kanske ?

/  ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0