Ai Caramba!

Igår när jag tog bussen hem, så var det någon olycka eller något på motorvägen så det gick skitsegt. Men iaf kom hem i skaplig tid. Åt mat, handlade lite och sedan var det slapp i soffan innan jag somnade gott.

Imorse så vaknade jag, ont i halsen och lite snorig. Jag vill inte bli förkyld, damnit! Nåja, gjorde frukost och fixade mig innan jag drog till jobbet. Det har vart lugnt idag också, och jag har börjat renskriva alla mina anteckningar :) Nu väntar jag på fikat, men jag är inte speciellt hungrig, meen det blir en kiwi för min del.

Idag på bussen kom jag att tänka på att ibland så saknar man att ha någon nära. Att någon som sover i min säng, någon att pussa och kramas med. Meen, förhoppningsvis så hittar jag nån, någon gång. Jag hoppas att det är snart, för jag saknar att ha någon som bryr sig om mig och tycker om mig precis som jag är.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0