Bussjävel

Igår så när man kom hem så var det att trycka i sig mat och seadn sova i soffan. Igå var jag extremt trött så det blev en riktigt slappardag, framför teven, skönt! :D Nåja, såg lite tvprogram innan jag gick och lade mig 11. Skönt

Vaknade med att jag bara ville trycka ner huvudet mot kudden och dra upp täcket igen. Åhå, vad jag trött jag var. Men jag klev upp och gjorde mig iordning innan jag gick till bussen. Satte mig och väntade och bussjäveln kom aldrig. En kvart senare så kom bussen, och så kör han fel väg. Eller det var egentligen bra för mig, för annars hade jag kommit sent, men den körde inte genom ala och torsboda, utan körde den andra vägen. Detta gjorde att alla som skulle kliva på i ala och torsboda inte kom med. Idiot, tänk alla dom som kommer sent till jobbet, då det inte går en buss förrän 0805, och det är en 609! Nåja, jag kom till jobbet i tid iaf och nu sitter jag här.

Idag är det sista juli så det kommer nog vara lite spring här idag, hoppas allt funkar som det ska idag. Hihi. Idag så ska jag även luncha med Lovisa gumman, mysigt! Vet inte vart, men det blir trevligt att träffas igen, det var längesen. :)

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: N I C O L E

Hejsan! jag är medlem på en bra sida, påminner om gratisbio lite grann. Man kan få gratis saker och så



Bli medlem här



http://www.SuperGratis.se/?r=43278



Kram N I C O L E www.kiwiz.blogg.se

2008-07-31 @ 08:35:35
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0