Elina- klantigaste personen i världshistorien?

Ja, det är jag. Haha, hur fan lyckas man med allt som jag håller på med. Jag tappar saker, har inget grepp i händerna, slår huvudet. Går in i dörrar för att jag är för lat för att ta ut svängen, slår mig i klippor, glasbord mm. Jag slår tillochmed en telefonfan på kinden då jag ska svara!  Jag är vig som ett kylskåp och har uthållighet som en.. ja, jag vet inte vad.

Och vad kan nu en lång och vinglig tjej utan motorik och träffkänsla göra? Jo, hon kan spilla tipp- ex över hela tröjan då hon ska ta bort en text. Men vet du vad hon gjorde mer, jomen hon ska ju vara där och pilla. Tro fan att inte allting suddas ut över tröjan hennes? Tack och lov så hade hon en timråbo tröja hon kan gömma sig under.

Detta är en vanlig dag i Elina Evenssons liv, det är ett under att hon överlever dagarna överhuvudtaget, med tanke på hennes klumpighet. Nästa är väl att jag råka gå in i ett kylrum i tron att det är toan och låses in, för hon drar handtaget åt fel håll.

Ah, hur fan lyckas man som!

None
Jag slår vad om att jag råkade svälja den där tuttjäveln sen! Haha!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahaha, men du är ju så skön å Elina =D Haha, jag ÄLSKAR din klumpighet!! Du gillar den nog också lite, ska ta en titt på tröjan sen när du vaknat till lite, såg dig allt på soffan i receptionen, haha, söt!

2008-07-21 @ 12:45:06
URL: http://adjoken.blogg.se/
Postat av: Elina

tja, utan klumpigheten så vore det ju inte jag, men vafan, nån måtta får det väl vara! Ja, behövde en tupplur! :D

2008-07-21 @ 12:49:27
URL: http://justaddicted.blogg.se/
Postat av: jennifer

Åh men du jag känner igen det där. Allt jag rör vid blir till kaos. Jag kan inte längre ens ha mina händer i närheten av migsjälv :O

2008-07-22 @ 15:59:17
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/
Postat av: Mikaela

hahahaa, klockrent! ;D

2008-08-14 @ 11:29:37
URL: http://ingamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0