Födelsedagsfirande

Ja, gårdagen blev lyckad. Efter att jag hade slutat jobbet, så gick jag ner till Jennifer. Självklart så började det regna 20 minuter innan jag slutade, irriterad! Nåja, kom fram och gav henne presenten, hon blev glad! :D Tackochlov! Nåja, efter det dog vi o åt på Kebabhouse! Nästan alla tog en kycklingrulle, och så även jag! Mums var det, men otroligt mättande. Sedan åkte vi hem, och satte oss och pratade en massa. Fikade även skitgoda kladdkakemuffisar, fast dock inte lika god som den jag och Jennifer gjorde för några månader sedan! Sedan vart det mer surr och dom började planera helgens korgbesök, buhu, avundsjuk, vill också! Nåja, om 4 månader och 10 dagar så kan jag följa med ;) Åkte hem vid halv 9 och sedan så var det sängen vid 11.

Imorse så vaknade jag av klockan, åhh, börjar bli less på den nu.. Gick upp och fikade och sedan fixade jag mig innan jag tog bussen till jobbet. Guud vad den meningen nämns i varje inlägg jag skriver. Herregud, nåja, men det är det jag gör på morgonen satt. Sedan så sitter man här och har precis börjat. Hoppas på en dag då det händer saker och allt går smärtfritt! Ikväll så blir det chill för fulla muggar, skönt! I helgen vet jag inte riktigt, men på fredag vill jag nog gå på bio, någon som hakar på? :P

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: jennifer

Jag längtar tills vi går ut allihopa :D

2008-07-17 @ 20:46:59
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/
Postat av: Danne

Hej jag vet att du inte vill ha nått med mig att göra, eller att jag ska kommentera här. Men jag följer gärna med om du vill eller inte har nån annan att gå med hehe :)

2008-07-18 @ 01:39:49
Postat av: Elina

Jaa, jag med!! Åh, så jag längtar!

2008-07-18 @ 08:20:51
URL: http://justaddicted.blogg.se/
Postat av: Elina

Uhm, just so you know, jag kommer ALDRIG gå på bio med dej.. ta inte illa upp :O

2008-07-18 @ 08:21:55
URL: http://justaddicted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0