Gatufesten

Det blev faktiskt en lyckad Gatufest i think.

fredag var jag först och jobbade, sedan mötte jag upp Jennifer för en deg. Fixade oss och sedan åkte vi in. Gick på förfest hos stefan, var lite lamt i början, men sedan körde vi igång med ölspelet :) Sedan ner på stan, Mando Diao, och in i tälten. Dansade som en tok och höll på. Sedan ut en sväng och då åkte Jennifer hem, vi fortsatte vidare in i tältet, där vi träffade på Stefan och gänget igen. Gick ett varv, träffade Issas träningskompisar innan vi gick upp till Stefan där vi hämtade lite saker. Sen tog jag bussen hem. Somnade vi rödljusen och sov ända till Stavreviken, kom hem kvart i 4 ungefär.

lördag Lovisa kom till mig och vi käkade middag. Sedan blev det fixa oss och dricka lite. Maria och Marco kom på besök :) Sedan gå till bussen, dricka mera och sedan komma in till stan. Gömde resten av drickat och gick in. Lyssnade på Håkan som var bra, faktiskt, inte för att jag lyssnar på han i vanliga fall. Skulle hämta mer dricka, men då var det borta, så då försvann stämningen. Gick tillbaka, kom inte in i öltältet och blev ännu mer sur. Då började jag också bli nykter igen. Meen, vi såg The Hellacopters och sen åkte vi hem. Inge kul om man inte kommer in, är nykter och har inget mer att dricka :S

Meen, somsagt det var kul ändå, speciellt fredagen. Thank you girls! :D Nej, nu börjar jobbet igen! YEA! :S

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0