här ska det vara en rubrik va?

Äsch, visste inte vad jag skulle ha som rubrik, så det blev sådär, vackert va? Nejmen.

När jag kom hem igår så var det mat och sedan kom pappa och bror förbi. Satt ute ett tag, innan jag fick ut och övningsköra. Åkte till laxodlingen där vi  övade parkering, går fortfarande skit, eftersom pappa och jag inte ser likadant, men han propsar att han ska ha det som han vill. Nåja, efter en stunds gnabbande så gick vi och kollade på laxarna som hoppade. Intressant? Nej! Nåja, sedan så fick jag köra upp till mormor, och jag klarade björkarna! Wiho! När man ska svänga upp på avfarten så står det två enorma björkar alldeles vid vägen, så det är väldigt smalt, meeen, jag klarade det ! Lånade ltie filmer av henne, som jag ska se idag, då jag är home alone. Jag lånade, En ung Jane Austen, Elisabeth och Solstorm. Får se om det är något att se. Sedan så åkte vi hem och jag skulle se på Durham County, men klockan halv 10 så gick jag och lade mig, åh så skönt det var.

Imorse så vaknade jag första gången klockan 5, men ville inte kolla på klockan, för varje gång som jag vaknade före klockan, så är den bara några minuter i. Men efter ett tag så kollade jag och insåg att jag kunde sova en timme till. Vaknade sedan och snoozade och när jag trodde jag snoozat för sista gången idag, så hade jag en till snooz kvar. Guud så härligt det var! Så sen så klev man upp, fick sällskap av mamsen. Sedan så var det bussen och sedan så var det at sätta sig här. Men det har inte hänt något än, så jag kan lika gärna skriva ett inlägg, och kanske välja en bild att sätta här, men jag har inte så mycket bilder, meeen jag ska köpa en digitalkamera next week! :D

Senare idag så ska jag och Linn ner och äta på Två Tallar, muums. Det var kyckling med råstekt potatis och en kall örtsås! Gott! Sedan så när man kommer hem så är man själv, funderar på pannkakor, men jag vet inte riktigt, har aldrig gjort det :S I hope it works!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

None
Sommaren är påväg! :D


Kommentarer
Postat av: Linn

Bra där, på 2 talls;P

2008-07-22 @ 16:02:39
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0