Helgen

Ja, det har inte blivi mycket skrivet under helgen, men helgen har ju faktiskt varit fin! :D

Fredag så var det ju jobb och sedan så kom Lovisa och hämtade mig. Åkte direkt till Biteline. Satte oss ute och beställde. Det var en väldigt full och äcklig gubbe som ville att vi skulle följa  med han så han kunde bjuda på en grogg. Nje, det var ingen höjdare. Men fick maten och det var gott. Fast jag hade högre förväntningar. Sedan så gick vi upp på bion och då köpte vi lite snacks, och sedan var det dags för bion. Jädrar vad bra den var. Verkligen värd pengarna! Ja, den var riktigt bra! Efter den så åkte jag hem till far, där resten var. Somnade sött.

Lördag väcktes jag av mamma vid halv 11. Klev upp och gjorde mig iordning, sedan så åkte vi in till stan. Köpte en mjukglass å Victor och mig själv, medan mamma var in till optikern. Efter det så åkte vi till Birsta där vi handlade. När vi kom hem så var det bara att packa in varorna innan vi gick upp på ICA, för att hyra film. Vi gjorde mat och sedan så började vi se på filmerna. Det var I am Legend och Morgan Pålsson. Båda var riktigt bra, och Morgan Pålsson var så jävla bra, så min humor! Haha, verkligen värd att se. Nåja, det blev det och sen så blev det sängen!

Söndag så väckte mamma mig vid 11. Klev upp och gjorde inte så mycket. Åkte ner till huset en stund. Sedan så när man kom hem till mor igen, så satt jag ute med datorn i en timme, men inget fungerade på datorn så jag gav upp. Men efter maten så åkte vi ut och badade! 20 juli, och jag, Elina Evensson har badat, för första gången år 2008! Herregud, det är katastrof, men nu är det gjort iaf. Det var skönt i vattnet, men var inte van att det är kallt, så hade lite svårt att andas. Men det är så härligt att bada ifrån båten, åka ut 100 m ut i klingerfjärden och bara kasta sig i vattnet. Ah, det måste ni testa nån gång. Nåja, efter det så var det lite film på teven, duschen och sängen som gällde! Ah, skön avslutning på en helg som det skulle regna, men det var sol! :D

Idag så vaknade jag och ville verkligen inte lämna sängen. Men gjorde det och jag fick stressa lite, men det gick bra. Nåja, idag så vet jag inte vad jag ska göra, men vi får väl se vad vädret har att erbjuda! Nåja, hörs sen!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Linn

Hm, den där Morgan Pålsson filmen verkar vara något för mig med ;D

2008-07-21 @ 12:46:55
URL: http://adjoken.blogg.se/
Postat av: Elina

Den är så jävla bra! "Sikta där det inte gör något!" HAHA

2008-07-21 @ 12:48:49
URL: http://justaddicted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0