Inlärning

Ja, som sagt igår kväll, så tog jag och mamma en powerwalkt på kvällskanten. Det var skönt att komma ut! Sov en timme före vi gick för jag var så trött, men jag somnade skönt ändå efter pormenaden.

Imorse så vaknade jag och ville inte kliva upp, usch och fy. Men jag pallrade mig upp och fikade/ fixade mig innan jag väckte mamma och Victor. SEdan gick jag till bussen och till jobbet. Kom hit och det har varit en jämn ström, inte som igår. Har börjat lära mig lite grann och Anettes yrke, och det verkar ganska svårt, men ändå roligt :) Har två veckor att lära mig allt på :)

Nej, nu är det snart lunch, eller det var mer än en timme kvar ju :S Äsch, jag som börjar bli hungrig, nåja, får väl härda! Hehe, efter jobbet idag så blir det Birsta med Jennifer! YAY! Hoppas det är mycket rea och jag får en massa reafynd, men får inte shoppa lös på alla pengar, nono! Måste ju spara lite granna iaf !

Nej, nu ska jag hjälpa Anette, eller rättare sagt, hon gör, jag tittar på ;)

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: jennifer

det är rea överallt gumman :D

2008-07-01 @ 13:54:39
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0