Jag ska inte vara sämre

Nej, Linn sa att jag hade bara uppdaterat en gång idag, men pah, vad är det här? Jo det tredje. Hihi, nåja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga.

Eller jo, jag fick nyss en komplimang av maggan.Hon tyckte att jag var rak på sak med kunderna och pratade så att dom förstod, ah, det kändes bra! Det är såna komplimanger som gör att jag lyfter mig :D Ah, nu är jag inte så trött längre, för det gav mig energi, men denna dag har det verkligen inte hänt någonting. Alltså jag skriver en arbetsdagbok, så att Anette kan se vad jag har gjort iunder de veckorna som jag har varit "stand in" för henne, och jag har bara skrivit upp tre, TRE saker. Det är ingenting, en del saker täcker nästan en halv sida. Det här är tre ynka rader. Jisses.

Nåja, längtar till helgen, det blir båten, och sen så får vi se? :D Skriver inte mer idag, men vi hörs imöra! :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Linn

Hehe, sådär ska det se ut;)(antalet inlägg) Men du är jätteduktig tykcer jag med, inget fjant och daltning, thumbs up babe;D

2008-07-24 @ 16:00:55
URL: http://adjoken.blogg.se/
Postat av: Elina



2008-07-25 @ 08:33:52
Postat av: Elina

Du är också duktig :D Ser tillochmed en bluff, det skulle jag aldrig göra! Thumbs up to you to bave! :D

2008-07-25 @ 08:34:34
URL: http://justaddicted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0