Kycklingsallad :)

Igår så blev det inte så mkt, fick lite mer info om vissa saker, men ja vad ska man säga. Nåja, gick och lade mig runt 11.

Imorse när jag vaknade så klevjag upp, insåg att det var fredag och oj så skönt det är. Det är även min sista chans att fråga Anette, eftersom jag tar över hennes jobb på måndag, scary! Nåja, dagen har föflutit på bra, kom en liten rush på morgonen, men det var skönt. Gjorde min alldeles egna avflyttning utan Anettes hjälp förut, stolt! Sedan köpte jag även en kycklingsallad till lunch och oj så gott det var ! Mättande dock. Det är en halv dag kvar jag sitter ute i receptionen. Sedan är det ett eget rum och nya uppgifter som gäller, tadadadadm!

När jag slutar så ska mamma hämta mig och vi ska lämna tillbaka mina skor, och sedan ska vi till min moster, kul! :D Skriver mer sen imorgon kanske, eller kanske slinker in med ett inlägg senare, inte för att det är någon som läser meeen ändå? :)

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Linn

Klart vi gör;P

2008-07-11 @ 13:01:48
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19986
Postat av: jennifer

jag vill jättegärna göra det med dig, men jag har kommit på lite saker vi skulle kunna göra isf :) I'm gonna tell you later baby.

2008-07-11 @ 22:06:58
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0