Ledig?

Japp, imorgon så har jag tagit ledigt halva dagen, och guud så skönt det ska bli, eftersom jag känner mig väldigt trött idag.

Igår så när jag kom hem så åt jag och sedan kom mamsen hem. Kollade till Melissa också, men hon haltade inte längre, så tackochlov så var det inte mer med det. Nåja, efter det så var det teven som gällde. Gick och lade mig vid 10, men såg på Project Runway och sedan så somnade jag.

Imorse så kunde jag ta en sovmorgon, eftersom jag fick skjuts av Gerd! Härligt. Så jag gick upp kvart i 7 och gjorde mig iordnig och sedan så gick jag ut. Nu sitter jag på jobbet, och sedan så har jag inte gjort så mycket. Denna vecka har sysslan varit att kolla igenom Kenzas blogg från augusti förra året. Jag vet, men det är somsagt ganska lite att göra. Jag är nu inne på April i år och jag har snart läst klart. Nåja, nog om det. Är otroligt trött idag, tror att det är Fredag också, jobbigt! Men det är bara att bita, för imorgon tar jag bussen hem 12.25! Härlich!

Nej, idag så vet jag inte vad jag ska göra. Vad ska ni göra?
 
/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: Linn

sova? kanske:D

2008-07-24 @ 11:33:02
URL: http://adjoken.blogg.se/
Postat av: Elina

Det tycker jag absolut! :D

2008-07-24 @ 12:01:24
URL: http://justaddicted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0