McDonalds?

Nej, jag fick äta min äckliga mat, medan Lillemor åt på en mcfeast! :O Åh, så avundsjuk jag är. Vill också, även fast jag är stor som ett hus och egentligen inte behöver en uns fett mer, men det är ju gott. Nåja, sitter nu och lyssnar på min Ipod och skriver här, för jag är själv nu. Men det är ju lunch. Äsch vad konstigt det blev.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, förmodligen ta det lugnt, orkar inte så mycket efter jobbet, även fast jag skriver att vi inte gör något, men det tar på krafterna också. Plus att jag har suttit och skrivit om alla mina anteckningar idag, eller ja, jag är inte klar än. :)

Nej vad konstigt inlägg det här blev, meeeen vad ska man säga. Måste säga att jag har bytt upp mig, från telefonlur till headset, hightech Elina! :D Nåja, nu ska jag kika omkring lite och fortsätta med frågesproter på vetgirig.nu, vilket var skitkul! :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, ja det är inte kul när det är orättvist!:p Men jag kan trösta dig med att min "Tiksthai"mat inte var hälften så god som den maträtten är på Bangkock city, så mig är det ju också synd om

;p



Vad bra att du avancerat;) Själv blev jag klar med det som har legat på hög på mitt kontor idag för 30 min sen, haft myche idag ja så nu måste jag vila lite på internet, ses på rasten om 20! :p

2008-07-08 @ 14:37:39
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19986

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0