Meh, det händer aldrig mig?

Nej, det gör det inte. Linn får vara med om så coola saker, som tillexempel idag så var hon med om en krock? Jaha, varför blir jag inte förfärad, jo för att det händer så lite. Det enda jag är med om är typ att jag bränner mig och jag spille tippex på tröjan. Meen, man får väl hoppas att det händer för en del andra så att de får berätta för mig, så jag kan bli avundsjuk.

Nejmen jag är inte avundsjuk, men tänk om nåt sånt kunde hända mig, typ på vägen hem idag, råker bussen ner i diket, och det blir lite kaos och jag får skjuts hem och en fet ersättning! Det vore väl skönt en massa pengar för ett stukat finger, nejmen. Vilket konstigt inlägg det här blev, men det skiter jag i! Maha, jag slutar snart!!!!!!

Jag har damp, jag vet! Save me someone! ;)

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahaha, nu låter det ju som att jag krockade!:P Jag var faktiskt bara statist;) gilalr ditt "Spille tippex" hahah, det kommer, håll dig runt mig bara!;P

2008-07-29 @ 08:41:08
URL: http://adjoken.blogg.se/
Postat av: Elina

ja, jag får nog göra det för att få vara med om lite vardagsaction!

2008-07-29 @ 08:59:35
URL: http://justaddicted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0