Ny dag, ny vecka

Ja, nu är det dags att starta upp ännu en morgon. Det är nu min fjärde vecka, och om fem veckor så slutar jag och Linn, och det firar med buller och bång! :D Nej, men ska försöka lära mig det mesta om Anettes arbete denna vecka, innan hon går på semester. hihi.. Och jag hoppas det blir sol snart på HELGERNA, så man kan sola nån gång. Hoppas på en solig helg :D

Nåja, igår så var det storstädning hemma som gällde, och det var skönt, för mitt rum såg ut som jag vet inte vad. Herregud, men dammtorkade, dammsög och sedan så svabbade jag golven. Ah, vad skönt det var. Sedan var det mys i soffan som gällde :D Hihi, nåååja, nu ska jag se om det finns något att göra, maha.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0