Ny sida?

Ja, det är frestande. Jag är lite less på blogg.se, men det är ju enkelt och sedan så är det faktiskt praktiskt att ha kvar den, för då har allt sparats här. Nåja, jag väntar ett litet tag, men jag fick ju inspiration när jag såg Jennifers fina sida. Men jag väntar en stund, för annars blir man väl anklagad för att vara en härmapa ;) Maha.

Åt iaf på Tiks Thailåda idag, det var gott, men väldigt starkt. Det var väldigt starkt, men inte inte skitstarkt, så det gick nog bra! Jag tog en gryta med fläksfilé med rödcurry och babuskott som serverades med ris. Mums! :D Nåja, efter det så gick jag ner på posten och betalade resan! Nu är det klart, om 32 dagar åker jag och Lovisa till Alanya!!! IHHHHHHH, vad jag längtar. Nåja, sitter nu och smider planer med Jennifer om en viss sida som jag har förälskat mig i (för er som inte fattar så pratar jag ju självklart om ASOS!), och jag hoppas att allt löser sig med det!

När jag sedan kom hem så var det bara att äta och krypa ner i soffan. Sov en stund och sedan runt halv 8 så ringde pappa och sa att vi skulle ut med båten, en sista gång. Ja, den hemska sanningen är att båten är såld, den blev det igår och idag, så körs den upp till Härnösand där Frida ska vara. Det är tungt för nu när det börjar bli varmt i vattnet och jag blir snart ledig, men måste man sälja så måste man. Nåja, vi badade och sedan så blev vi släpad efter båten i ett snöre. Och jag har aldrig i hela mitt liv skrattat så mycket, jag fick ingen luft, fick en massa vatten i munnen och höll på gråta sönder av att jag skrattade så mycket! Fisknätet! HAHA! Jaja, efter det så klev vi upp, fikade lite innan vi åkte in igen. Kom hem och då blev det teven innnan man somnade skönt.

Inatt så vaknade jag ännu en gång, dock bara en snabbis av the neighbours upstairs. Nåja, klev upp och duschade och sedan fikade osv. Har även bärjat flagna i ansiktet, fräscht, men med lite ansiktkräm så syns det inte lika mycket. Tog bussen till jobbet as usual och idag är det även Gerds sista dag innan pensionen (: Tanterna ska äta på kebab, men jag ska sitta här och spagetti och korv, men det är gott det med :)

Nej, idag vet jag inte vad jag ska göra, blir nog det vanliga, orkar inte så mycket mer. Tihi :)

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Vår vackra båt Frida, kommer sakna dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0