Övningskörning

Mja, när man slutade igår så åkte man hem och mötte mamsen på affären. Hjälpte henne o handla och sedan hem och äta. Efter det så ringde jag pappa och jag gick ner dit. Jag övningskörde ut till Åstön och sedan till Berit. Det gick kanoners, inte ett fel, typ, kanske! Haha, nåja, inga motorstopp eller större misstag. Hos Berit så fikade vi lite granna och tokade oss. Sedan så fick pappa backa upp för backen, för det ville inte jag ;) Men sedan så körde jag resten :) När jag kom hem till mamma så var det teven som gällde, innan det var dags att sova! Rensade även garderoben och gjorde iordning. Fan vad mycket skit och sånt jag hade., och typ inga sommarkläder, så i augusti blir det sommarklädesshopping inför Turkey! :D

Vaknade imorse av klockan, gick och duschade. Det var skönt, och sedan så fikade jag och fixade mig innan jag gick till bussen. Nu sitter jag här och inte har haft ett enda samtal! Otroligt, nåja, det är ganska skönt, då hinner jag gå igenom alla bloggar och skriva min ;)

Idag så blir det kanske bio med Lovisa, beror på hur sötgumman mår. Hoppas du mår bättre babe! Men annars blir det en myshelg med familjen. Marcus kommer till mamma imorgon så ska vi ha filmkväll, vi barn och mamma! Myys!

Sedan vill jag bara skicka en hälsning till Linn, som har någon som trakasserar henne på nätterna, jag hoppas att allt ordnar sig! Verkligen, för det är inte ett normalt beteende!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad bra med sommarshopping på hösten då de rear ut alla allt sådant inför hösten;) Tack babe!=)

2008-07-18 @ 08:46:36
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0