Packning och halvdag!

Ja, igår när man kom hem så var det först mat, och sedan var det packning för hela slanten. Elle nej, jag tog en rejäl dusch, det var jävligt skönt att peela kroppen och få bort all död hud, så brunheten kan stanna längre ;)

Nåja imorse så vaknade jag och hade inga problem med att kliva ur sängen, eftersom jag bara går halvdag, visst jag förlorar 4 ½ timmes pengar, men vtf, jag har tillräckligt! Just ja, jag får min lön idag också, måste kolla.. Japp, nu är jag en tät tjej, mueheheh. Fast jag måste betala resan på måndag, meeen det gör jag mer än gärna! :D


Idag går jag till 1200, och åker med bussen 1225. Kommer hem runt 1 och då är det bara packa deet sista och äta något innan vi drar ut med båten! :D Ska förmodligen åka till Lilla Sandviken och där ska vi bada, sola och äta gott! Ah, vi ska leva livet!

Btw, går i en kjol som jag har haft i säkert tre år, skitful, och det dumma är att jag inte tog leggings under, så nu syns mina extremt snygga(?) blåmärken jag har på ena benet! Lyckat? I don´t think so.Nåja, asos.com har gett mig ett sådant ha-begär så att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Some stuff;

Kjol 168:-


Väska 233:-


Klänning 233:-


Klänning 259:-


Sedan så är det tusen mer saker, men ja, jag kommer ändå inte klicka hem det. Eller jo, kanske väskan, har suktat över den hela sommaren. Får se om Linn ska beställa nåt i framtiden ;)

Nej, detta blev ett konstigt inlägg, kommer med åtminstonde ett nytt innan jag tar ledigt! :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0