Pannkaksmästaren

Ja, igår så var jag och Linn på Två Tallar. Det var riktigt gott och mysigt :) Satt där och sedan förflöt dagen på som vanligt :) Fick även träffa Linns boyfriend (:

När jag kom hem så började jag laga mina första pannkakor någonsin. Gjorde smeten och satte igång. Det gick faktiskt riktigt bra. Efter varje lyckosam vändning av den, så gjorde jag en liten segerdans, och Melissa kollade på mig som om jag var dum i huvudet. Efter att alla var stekta, så var det bara hugga in, men jag orkade inga många. Men då hade jag ju kvar. Sedan så började jag se på film. Såg först på Solstorm, som var ganska bra. För att vara svensk så var den bra! Nåja, såg den, och efter det satte jag vid datorn ett tag innan jag gick och lade mig klockan 10.

När jag vaknade imorse så skulle jag släppa in Melissa. Jag hade släppt ut henne när jag skulle sova. Men hon låg bara på stolen och typ sov, så jag lyfte in henne. Då lade hon sig på stolen i matsalen och låg. Hällde upp mat, och då brukar hon alltid komma som ett skott, men hon bara låg. Då lyyfte jag henne till hennes favoritställe att sova, då såg jag att hon haltade med höger framben. Åhh, vilken skuldkänsla jag fick. Hon hade säkert vart ute och kaxs och åkt på en rejäl smäll. Så då bäddade jag ner hennes favoritfilt och två kuddat, så hon itne behöver hoppa. Lade det i solljuset också. Ville inte lämna henne, men jag var tvungen att lämna henne. Fast jag satte på lite musik, så det är nogt ljud där iaf :) Nåja, nu sitter jag på jobbet och har snart fika. Då blir det youghurt med fullkornfibrer i! Nyttigt, kan man fråga sig, nje, det är nog ganska mycket socker i den.

Nej nu ska jag inte babbla vidare. Idag vet jag inte vad som händer, mamma kommer hem iaf.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

None
Gumman ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0